Hola a tots.

Els més assidus haureu vist que fa més de tres mesos que no hi ha entrades noves al bloc. Tot i no ser un bloc de caràcter personal, el seu contingut i el funcionament no es poden desvincular de les vivències de qui l´escriu.
La mort del pare, inesperada i dramàtica per als familiars i amics, va propiciar que en un primer moment fos incapaç d´escriure res. Més tard, una mica impulsat per la ràbia i les ganes de tornar a la normalitat, vaig seguir fent-hi noves aportacions. Però els problemes que s´han derivat d´aquesta situació i el meu estat anímic em van impedir de crear nous posts. Ara, tot i l´època de l´any, o potser per això, vull tornar a engegar el bloc amb tota la normalitat que em sigui possible.
Durant aquest temps, la micologia, la meva passió, ha estat una bona vàlvula d´escapament, m´hi he bolcat a fons preparant les exposicions de tardor amb la nostra societat micològica i estudiant noves i interessants recol.leccions; més endavant escriuré alguna entrada relacionada amb aquestes activitats.
L´amor que tinc per la meva terra és una herència directa del meu pare, que em va portar per molts racons del Cap de Creus i particularment per la Mar d´Avall, on em vaig mig criar. Va ser la casualitat, o potser el destí, que van fer que ens deixés en una d´aquestes cales que tant em va fer estimar, no ho sé.
Gràcies a tots per visitar el bloc, espero que els continguts siguin del vostre interès.
Anuncis