Regularment passejo per zones properes al poble, només per plaer o mirant si trobo algun bolet interessant. Ja fa setmanes (encara que és un tema que conec de fa anys i del que ja n’havia parlat fa temps), a la zona del molí de vent, ja en zona de PNAE però molt “humanitzada”, vaig fer unes fotos d’abocaments de runes i altres materials en diferents indrets. Ja ho vaig fer amb la idea de denunciar-ho aquí, encara que no em faig il·lusions de que tingui cap repercussió…..

Per acabar-ho d’arreglar, aquests dies de festes, tot passejant en família pels volts del poble, en una sureda per la que hi passa un rec i que té uns racons molt bonics, vam poder assistir a l’espectacle penós (se m’acudeixen molts més adjectius que em callo….) de veure com a dins d’una de les gorgues que hi ha estava ple de matalassos, somiers i altres tipus de porqueries. Veure el rètol de parc natural (això sí, rètol i pals indicant un itinerari que pot seguir un nen de 5 anys no en falten)  i el paisatge ple de mer..a és paradoxal. No he entès mai els motius ni quin tipus de “gent” és la que fa aquest tipus de coses, és desolador. Crec que tenim un greu problema d’educació i va servir d’exemple per ensenyar a quatre mainades que anaven amb nosaltres allò que no volem. Quan preguntaven: “i per què ho han tirat tot això?……” ……… no sabíem què contestar….

Ja sé que no és responsabilitat dels parcs, i que l’entorn l’hem de cuidar tot, sigui parc o no…..ara què toca?. Els de sempre a netejar i callar?.

img-20170108-wa0012

img-20170108-wa0015

Anuncis